Klacht: Overstap gemist

Maartje1988 op 06 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat de intercity uit almere centrum tegenwoordig een aantal km voor station zwolle een paar minuten gaat stilstaan, heb ik weer mijn overstap gemist! Ik heb 6 minuten de tijd om overstappen en ik zie (na een behoorlijke sprint) zo de trein richting utrecht voor mijn neus wegrijden! Ik word er gek van! Moet ik weer aan mijn chef uitleggen dat ik weer te laat bent! Als er nou vanuit almere centrum een trein eerder dan 06:31 zou rijden zou het niet uitmaken maar dit is de enige mogelijkheid voor mij om naar zwolle te reizen! Ik ben er echt helemaal klaar mee! En het wordt vanaf 11 dec helemaal mooi want dan kom ik 2 minuten later aan op mijn eindunt dan nu door die nieuwe dienstregeling! Ik hoop echt dat er wat aangedaan gaat worden want dit gaat een keer fout aflopen natuurlijk. Ik word hier heel erg chagrijnig van

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als er om 06:01 al een intercity vanuit almere centrum richting zwolle zou rijden. Elke dag deze stress hebben en weer hopen dat die trein doorrijdt en niet weer gaat stoppen ergens is een heel slecht begin van de dag

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 januari 2017 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Haaster,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 6 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Graag reageer ik op uw reiservaring met de trein vanuit Almere Centrum naar Zwolle. U geeft aan dat deze trein structureel te laat aankomt in Zwolle doordat hij een paar minuten voor het station stil blijft staan. Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Mijn excuses hiervoor.

Ondanks dat ik er van uit ga dat het probleem zich niet meer voordoet nu de nieuwe dienstregeling van kracht is heb ik uw signaal doorgegeven aan de managers die verantwoordelijk zijn voor een punctuele uitvoering van de dienstregeling op uw traject. Uw signaal is aanleiding om kritisch naar onze dienstverlening te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat uw volgende treinreis weer naar wens verloopt.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door