Mijn Klacht:
elk jaar in oktober of november wordt mijn ov kortingskaart 2x afgeschreven in plaats van 1x. hij kost 60,- euro maar er wordt dus steeds 120 euro afgeschreven. Afgelopen november ging hij er maar 1x af met een automatische incasso, omdat er niet genoeg meer op stond voor 2x. Toen hebben ze de tweede rekening naar het incasso bureau gestuurd. En toen ik hier over ging klagen hebben ze ook de eerste kaart geblokkeerd. Ik heb nooit twee kaarten aangevraagd, het probleem van dubbele kaart is ontstaan na een verhuizing waarbij ze mijn adreswijziging blijkbaar opvatten als een tweede aanvraag.Ik kreeg alsmaar geen ov kortingskaart toegestuurd ondanks mijn adreswijzigingen die ik meermalen doorgaf op verschillende manieren. Een telefoniste zei toen dat ze mij geen kaart kon toesturen omdat bij mijn naam geen kaart stond. Ik moest van haar bij het loket gewoon een nieuwe kaart kopen. Sindsdien worden er elk jaar twee kaarten afgeschreven, ik ontvang op mijn adres maar 1 kaart. Als ik de tweede kaart wil blokkeren zoals afgelopen jaar, krijg ik een incasso procedure. Maar van excuses en terugstorten van het teveel betaalde geld is geen sprake.
Gewenste Oplossing:
Alle dubbele kaarten 60,- per jaar teveel betaald, terugstorten van de afgelopen jaren. Excuses geven. En mijn kortingskaart deblokkeren en alle kaartjes die ik sindsdien zonder korting heb moeten kopen: het verschil betalen.
Ik wil echt excuses omdat ik ook heel agressief behandeld ben door telefonistes, heel erg denigrerend ben ik toegesproken en halverwege mijn zin gooide ze ook eens de hoorn er op etc. Dat kan echt niet.
