Klacht: Lange rijtijdenboekje met de trein.

De la haye op 12 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben met de trein vanuit Amsterdam om 1820uur vertrokken en om 1020uur in Schin op Geul aangekomen het onbegrip van het ns personeel is onbegrijpelijk. je vraagt hoe laat en je hoort dan IK weet het niet. Dan wacht je een half uur en dan in Valkenburg de trein op een zijspoor. En dan sta je daar de machinist wist het ook niet weer een goed half uur dan komt een sneltrein.Maar deze machinist zegt ik maak er een stoptrein van en zo kwam k in Schin op geul om 2220uur aan Ik wil toch zeker mijn rit vergoed hebben.

Gewenste Oplossing:

Vergoed mij de rit en ik ben tevreden .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 januari 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de la Haye,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 12 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Graag reageer ik op uw reiservaring met de trein van Amsterdam naar Schin op Geul. Het spijt mij te vernemen dat deze reis niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Uw klacht heb ik geregistreerd en ga ik doorgeven aan het verantwoordelijke management. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken. Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Ook uw signaal is aanleiding om nog eens kritisch naar onze service te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

U vraagt ons om een vergoeding van uw reiskosten. Helaas kan ik hier op dit moment geen gehoor aan geven of een toezegging doen. Dit vanwege het ontbreken van de reisdatum, vervoerbewijs of OV-chipkaartnummer en IBAN rekeningnummer.

Mogelijk is, vanwege de vertraging die u had, de regeling Geld Terug Bij Vertraging van toepassing. Wij willen u graag tegemoetkomen als u met 30 minuten vertraging of meer op uw bestemmingsstation aankomt. Informatie over de regeling Geld Terug Bij Vertraging kunt u vinden op de volgende link: http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vertraging.html

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat uw volgende treinreis naar wens verloopt.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door