Geboden Oplossing:
Geachte heer de la Haye,
Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 12 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.
Graag reageer ik op uw reiservaring met de trein van Amsterdam naar Schin op Geul. Het spijt mij te vernemen dat deze reis niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor.
Uw klacht heb ik geregistreerd en ga ik doorgeven aan het verantwoordelijke management. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken. Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Ook uw signaal is aanleiding om nog eens kritisch naar onze service te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.
U vraagt ons om een vergoeding van uw reiskosten. Helaas kan ik hier op dit moment geen gehoor aan geven of een toezegging doen. Dit vanwege het ontbreken van de reisdatum, vervoerbewijs of OV-chipkaartnummer en IBAN rekeningnummer.
Mogelijk is, vanwege de vertraging die u had, de regeling Geld Terug Bij Vertraging van toepassing. Wij willen u graag tegemoetkomen als u met 30 minuten vertraging of meer op uw bestemmingsstation aankomt. Informatie over de regeling Geld Terug Bij Vertraging kunt u vinden op de volgende link: http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vertraging.html
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat uw volgende treinreis naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice