Mijn Klacht:
Sinds de nieuwe dienstregeling van 11-12-2016 is de trein iedere ochtend weer te laat in Nijkerk (mijn woonplaats, zou volgens de nieuwe dienstregeling om 07:35 moeten vertrekken).
12 en 13 decemeber was de trein al te laat (5-10 minuten, ik miste de aansluiting op buslijn 31 in Bilthoven (om 08:08))
Vandaag 14 december presteerde NS om de helft van het materieel in te zetten (1 treinstel ipv 2). De trein was redelijk optijd in Nijkerk, maar door de veel te korte trein moesten mensen in de gangpaden en overal straan en duurde het in- en uitstappen veel te lang, hierdoor wederom vertraging.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer NS nakomt wat ze beloven. Ze zeggen "we zijn 07:35 in Nijkerk", dan moeten ze daar ook zijn, simpel. Ze zeggen "we zijn 08:02 in Bilthoven", dan moeten ze daar ook zijn.
Iedereen moet kunnen zitten. Ook dat is NS voor mijn gevoel verplicht. Lukt het niet met een trein eens in het half uur dan moet NS gaan denk over een andere oplossing (eens in de 20 minuten gaan rijden of zelfs eens in het kwartier).
