Mijn Klacht:
NA vijf keer herinneringsmail nog steeds geen antwoord.
From:….
To: [email protected]
Subject: FW: Klacht niet opgelost door werknemers van u
Date: Thu, 14 Nov 2013 13:46:15 +0100
Goedemiddag,
uw termijn waarbinnen uw antwoord verwacht werd is reeds lang verstreken. Derhalve graag p.o. uw antwoord / retournering van de 65 euro.
Met groet, …
———————————————————–
From: [email protected]
To:
Subject: RE: Klacht niet opgelost door werknemers van u
Date: Fri, 1 Nov 2013 14:16:50 +0000
Geachte mevrouw ….
Allereerst dank voor uw email en ik ben er mee bezig. Het is uiteraard heel er vervelend dat doordat u een vervoersbewijs in de trein heeft gekocht en waarvan wij een kopie hebben ontvangen deze situatie is ontstaan. Ik laat momenteel uitzoeken wat het probleem ecxact is waarom we tot nu toe niet tot een toekenning van uw claim voor Geld Terug Bij Vertraging zijn overgaan.
Ik verwacht dat ik u begin volgende week hierover kan berichten.
Met vriendelijke groet,
Rob Sluijsmans
Operationeel Manager Klantenservice
Gewenste Oplossing:
geld retour plus coulance
