Klacht: Gewoon niet meer reageren door hoofd klantenservice Rob Sluijsmans

chin.. op 11 december 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NA vijf keer herinneringsmail nog steeds geen antwoord.
From:….
To: [email protected]
Subject: FW: Klacht niet opgelost door werknemers van u
Date: Thu, 14 Nov 2013 13:46:15 +0100

Goedemiddag,

uw termijn waarbinnen uw antwoord verwacht werd is reeds lang verstreken. Derhalve graag p.o. uw antwoord / retournering van de 65 euro.

Met groet, …

———————————————————–
From: [email protected]
To:
Subject: RE: Klacht niet opgelost door werknemers van u
Date: Fri, 1 Nov 2013 14:16:50 +0000

Geachte mevrouw ….

Allereerst dank voor uw email en ik ben er mee bezig. Het is uiteraard heel er vervelend dat doordat u een vervoersbewijs in de trein heeft gekocht en waarvan wij een kopie hebben ontvangen deze situatie is ontstaan. Ik laat momenteel uitzoeken wat het probleem ecxact is waarom we tot nu toe niet tot een toekenning van uw claim voor Geld Terug Bij Vertraging zijn overgaan.

Ik verwacht dat ik u begin volgende week hierover kan berichten.

Met vriendelijke groet,

Rob Sluijsmans
Operationeel Manager Klantenservice

Gewenste Oplossing:

geld retour plus coulance

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 13 maart 2014 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

om nader toelichting klacht gevraagd

Alle klachten die gemeld zijn door