Klacht: Geen internationale tickets op het station

erikerik op 30 januari 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vernam dat je op Eindhoven Centraal geen Internationale tickets meer kunt kopen, alleen via een travelagent of online.
Dat vind ik het begin van het einde,dit kan gewoon niet!
Ik ben zelf een persoon die veel reist, en nederland was onder de niet nederlandse reiziger al een no-go vanwege de slechte prijs-kwaliteit verhouding, en met deze regel zullen er nog veel meer nederland links laten liggen.
En dan heb ik het nog niet eens over de gemiste inkomsten voor de N.S. Want toeristen die europa toch veelal zien als een groot land waarin ze vrij en makkelijk overal naartoe kunnen gaan valt veel geld te verdienen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon weer internationale tickets aan het loket verkopen.
Kleine moeite groot plezier, iedereen is beter af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 februari 2013 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant door verwezen naar ww.nshispeed.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door