Klacht: Dienstregeling en prijsen

pupudi78 op 14 januari 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben net nieuw jaartrajectabonnement gekocht wat ging af mijn rekening al ib December. Wat mooiste is dat eindelijk is die abonnement duurde geworden zonder service ik wilde kopen.Er is niet meer intercity in mijn traject dus elkw dag ben ik extra 30 minuten kwijt.Ik ben net moeder geworden en dank voor dit nieuwe dienstregeling hoeft niet mijn zoon s’avonds niet meer zo veel tete zien,wat super leuk verrassing van NS na verlof! Ik kan ook niet begrijpen waroom de geld ging al in Decemver omdat ik krij de abonnement in 18.1 and moet nu ook noch 2 weken los kaartjes van 16.80€ elke dag kopenen. Boven die service wat is slechter geworden!!! Dank voor dit niuewe regeling moet ik nu elke ochtend 15 minuten vroeger vertrekken(6.15) en s’avonds ben ik 15 minuten later in thuis(18.15)..Ik ben so boos en teleurgesteld dat heb eindelijk geen woorden voor!!!

Uitleg waroom betaal ik meer van slechter service en advice hoe krijg ik mijn oude reistijd terug.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 16 januari 2013 om 09:48 geantwoord

Klacht vastgelegd en vragen beantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door