Klacht: NS wil datum van tichet niet wijzigen

op 02 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een e-ticket besteld. per ongeluk een verkeerde datum opgegeven. moet 14 mei zijn (ipv 7 mei) onmiddellijk gebeld. kaartje is niet te wijzigen. ik ben mijn geld kwijt.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag een nieuw e-tcket voor 14mei. ik heb betaald tenslotte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 07:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Franken,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 2 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt uw verzoek om terugbetaling van uw e-ticket op 20 mei 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door c.franken