Klacht: NS rekeningen

op 14 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Onderwerp studentereisprodukt/ abonnement
Bericht Beste Lezer, Ik heb afgelopen jaar augustus met jullie gebeld omdat ik mijn abonnement zou moeten verlengen.Dit zou per jaar gaan en omdat ik in februari 18 zou worden wilde ik niet tot augustus 2016 aan mijn abonnement vast zitten.Er is mij toen verteld dat ik gewoon mijn abonnement kon voortzetten en dat als ik 18 was ik mijn ov kaart moest koppelen aan het studentenreisproduct. Dit heb ik keurig allemaal gedaan maar er blijft maar geld van mijn rekening gehaald voor mijn abonnement. Ik heb hier nu al 4 keer over gebeld en nu is mij laatst pas gezegd dat dat komt omdat mijn abonnement nog doorloopt. Dat had stop gezet moeten worden maar dat is me door de ns medewerker niet verteld. Ik moest alleen mijn kaart koppelen. Als ik daarna incheck staat er ook studenten vrij. Dus aangenomen dat alles nu oke is. Ik heb duidelijk gevraagd wat ik moest doen en er is mij beslist niet verteld dat ik iets stop moest zetten. Dus ik neem aan dat jullie kunnen zien op mijn pas dat ik studentenvrij reis en dat er tegelijkertijd geld voor een abonnnement wordt afgehaald. Ik heb daar ook geen bericht van jullie over gehad dat er twee dingen tegelijk op mijn kaart gebeuren.Ik hoop dat jullie snappen dat ik studeer en naar eer en geweten en naar wat de ns medewerker mij heeft gezegd dat ik deze extra en onnodige rekeningen niet kan en hoef te betalen.hopelijk wordt dit nu netjes opgelost.

de laatste twee rekeningen niet betalen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 09:28 geantwoord