Klacht: NS GROEP IZ NS REIZIGERS

op 27 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Van mijn rekening werd 15,83 euro afgeschreven voor een bestelling die ik niet had gedaan, of abonnement dat ik niet heb. Het geld heb ik nu teruggeboekt.

Ik wil graag weten waarom er geld word afgeschreven en als er voor word gezorgd dat dit niet weer gebeurt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 11:05 geantwoord

Geachte heer Khayat,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 27 april 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst mijn excuses voor de late beantwoording.

U vraagt zich af waarom er een bedrag van € 15,83 van uw rekening is afgeschreven. U heeft niets besteld en geen abonnement. Graag ga ik hier op in.

Elke maand wordt dit bedrag van uw rekening afgeschreven omdat u een Altijd Voordeel abonnement heeft en ook gebruikt. De factuur van deze maandelijkse afschrijving kunt u inzien in uw Mijn NS account.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door baghdeda