Klacht: NS GROEP IZ NS REIZIGERS

op 27 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van mijn rekening werd 15,83 euro afgeschreven voor een bestelling die ik niet had gedaan, of abonnement dat ik niet heb. Het geld heb ik nu teruggeboekt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten waarom er geld word afgeschreven en als er voor word gezorgd dat dit niet weer gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Khayat,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 27 april 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst mijn excuses voor de late beantwoording.

U vraagt zich af waarom er een bedrag van € 15,83 van uw rekening is afgeschreven. U heeft niets besteld en geen abonnement. Graag ga ik hier op in.

Elke maand wordt dit bedrag van uw rekening afgeschreven omdat u een Altijd Voordeel abonnement heeft en ook gebruikt. De factuur van deze maandelijkse afschrijving kunt u inzien in uw Mijn NS account.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door baghdeda