Klacht: NS geeft passagiers de kans niet meer om op plaats van bestemming uit te stappen

op 25 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag (25-jun-2016) zaten wij in de sprinter Den Bosch – Nijmegen van 19:36 uur.
Bij aankomst op station Oss West, waren er een aantal mensen voor ons aan het uitstappen. Op het moment dat wij er uit wilden, sloten de deuren voor onze neus en konden wij niet meer uitstappen op onze bestemming! Mensen buiten op het perron probeerden de conducteur nog te waarschuwen, maar de trein vertrok zonder dat wij er uit konden.
Er was NIET gefloten voor vertrek. Wij hebben NIET lang gedaan over het bereiken van de deur.
Ik begrijp heel goed dat de NS met een nieuwe campagne bezig is om vertragingen in te perken. Maar het is echt te gek voor woorden dat je als passagier niet meer de kans krijgt om uit te stappen!!!
Toen wij bij het volgende station de betreffende conducteur hierop aanspraken, kregen we nog een grote mond ook! “Hij kon er niets aan doen” en “wij hadden maar door moeten lopen”.
Moet je dan voortaan de passagiers voor je de trein gaan uittrappen om te voorkomen dat je door de NS wordt gegijzeld?!?! Ik ben hier echt heel boos om!
En dan vindt de NS het raar dat ze zo’n slechte naam hebben….

Ik ben tevreden als de NS mensen normaal de tijd geeft om uit te stappen.
Daarnaast was een verontschuldiging in plaats van een verwijt aan ons adres beter op zijn plaats geweest.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 11:31 geantwoord

Geachte mevrouw Boon,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 25 juni 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw klacht over uw reis op 25 juni 2016 op 6 juli 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice.
Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door boonsm
x