Klacht: Ns beleid inzake Thalys

op 28 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Om 17 16 uur op 27 juni 2016 uit Parijs vertrokken met Thalys naar Amsterdam . Na Antwerpen ging de Thalys niet via Breda maar via Roosendaalen Oudenbosch om onbekende reden. In Oudenbosch bleef de trein stilstaan bij een perron. Pas toen ik na ruim een half uur vroeg aan de machinist waarom we bleven stilstaan werd een reden opgegeven. Een tunnel stond in brand en daarom konden we niet voorbij Oudenbosch De deuren mochten niet open hetgeen de schuld zou zijn van de NS. Pas na klachten van reizigers werd naar een oplossing gezocht. Na 2 uur wachten ging de trein terug naar Roosendaal en vandaar via Den Bosch naar Utrecht en Amsterdam Alleen in Utrecht nog een stop ivm de reizigers naar Rotterdam. Thalys geeft de NS de schuld van het feit dat in Oudenbosch de deuren niet open mochten en de wel zeer late beslissing om vanuit Oudenbosch terug te gaan via een andere route

Als je niet verder kunt de reizigers uitlaten ipv zinloos gewacht. Meer initiatief van Thalys en minder eigenwijs gedoe van NS

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS