Klacht: Ns beleid inzake Thalys

op 28 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 17 16 uur op 27 juni 2016 uit Parijs vertrokken met Thalys naar Amsterdam . Na Antwerpen ging de Thalys niet via Breda maar via Roosendaalen Oudenbosch om onbekende reden. In Oudenbosch bleef de trein stilstaan bij een perron. Pas toen ik na ruim een half uur vroeg aan de machinist waarom we bleven stilstaan werd een reden opgegeven. Een tunnel stond in brand en daarom konden we niet voorbij Oudenbosch De deuren mochten niet open hetgeen de schuld zou zijn van de NS. Pas na klachten van reizigers werd naar een oplossing gezocht. Na 2 uur wachten ging de trein terug naar Roosendaal en vandaar via Den Bosch naar Utrecht en Amsterdam Alleen in Utrecht nog een stop ivm de reizigers naar Rotterdam. Thalys geeft de NS de schuld van het feit dat in Oudenbosch de deuren niet open mochten en de wel zeer late beslissing om vanuit Oudenbosch terug te gaan via een andere route

Gewenste Oplossing:

Als je niet verder kunt de reizigers uitlaten ipv zinloos gewacht. Meer initiatief van Thalys en minder eigenwijs gedoe van NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 07:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door groof02