Klacht: ZE EISEN GELD WAAR ZE GEEN RECHT OP HEBBEN EN DREIGEN MET LEGAL ACTIONS

Keppan op 14 mei 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in der tijd lang geleden (per grootse stommiteit) account aangemaakt bij een website genaamd wildspank, dat account heeft welgeteld 5 minuten bestaan, want was direct duidelijk dat dat een fake site was met fake profielen gemaakt om mensen te laten betalen voor het idee vrienden te hebben. Robots die direct 500 berichten in u mailbox spammen etc, misleidende reclame om account te maken etc. Heb direct abonnement geannuleerd en eerste betaling teruggevorderd, sinds ik voor deze service niet wil betalen en niet akkoord ben met hun misleidende service, direct melding van gemaakt en me afgemeld. Maar via hun (veel te lang) formulier na het succesvol afmelden, kwam nog de melding ‘om het te vervolledigen, gelieve nog te bellen naar een louche nummer dat ik al niet meer weet, dat niet eens werkte.

EN BOVENDIEN IS DIT ILLEGAAL! JE MOET TEN ALLE TIJDEN TOEGANG HEBBEN EEN AANGENOMEN ABBONEMENT ZELFSTANDIG TE KUNNEN BEÏNDIGEN EN JE HEBT OP NIEUWE ABBONEMENTEN 2 WEKEN HERROEPINGSRECHT! IK MAAKTE HIERVAN GEBRUIK EN HEB HUN DAT DIRECT LATEN WETEN, BINNEN 10 MINUTEN VAN DE ACTIVATIE VAN MIJN ACCOUNT, MAAR OMDAT DIE 0PL1CHTERS MIJN GELD NOOIT HADDEN TERUGGESTORD HEB IK HET ZELF TERUG GEVORDERD EN NU DREIGEN ZE, VOOR DE 2DE KEER NA MEER DAN EEN JAAR, VOOR 165.20€ ABBONEMENTSKOSTEN TERWIJL ZE HIER GEEN RECHT OP HEBBEN EN DREIGEN ME VOOR DE RECHTER ALS IK NIET BETAAL VOOR EEN DATUM DIE AL VOORBIJ IS WANNEER DIE BRIEF AANKOMT!!

Ze verwijzen ook naar eerdere pogingen om me hierover te contacteren, maar die zijn er niet!!!!!

Puur oplichterij dit!! Ik daag ze uit me voor de rechter de draaien hiervoor!! Maar denk eraan ik dien klacht in voor laster, eerroof, misleiding en fraude, jullie gaan me nog schade vergoeding mogen betalen!!!

Gewenste Oplossing:

STOP met me lastig te vallen, ik heb geen lopend abonnement meer bij niemand waar jullie voor werken, jullie dienen GEEN geld van mij te vorderen. Jullie zeiden toen contact met wildspank op te nemen maar dat was al lang gebeurd en zei weigeren annulaties door te geven, wegens dat het criminelen zijn waarmee jullie bewust samenwerken. Dit is de 2x dat jullie dit flikken bij mij en ik had jullie vorige keer al gewaarschuwd. Deze dreiging gaat ook over meer geld met serieuze gevolgen die er niet horen te zijn!

Bespaar jullie de moeite, ik bel mijn advocaat en zal zelf wel legaal actie tegen jullie ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 16 mei 2022 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Keppan

Heeft op 16 mei 2022 om 13:52 geantwoord

Like I have told you before multiple times...

I DO NO LONGER HAVE A ACCOUNT FOR THE SERVICE YOU CHARGE ME MONEY FOR.

That account was closed WITHIN 5 minutes, before the first payment was necessary, and I closed it because the site was clearly fake and filled with robot accounts, which wasn't clearly mentioned during the account creation, which legally it should have been!!

I have written them and explained them that I used my legal right of reconsidering within 14 days and will not pay for the 5 minutes that account existed for the reasons listed above, but they ignored all that and still took money from my bank for it, which I took back forcefully with the protection I have. Again messaging them they have no right to charge me money..

Now, over a year later, I have to find put that they once again ignored me, kept charging me for an account that DOESN'T EXIST and because obviously I don't pay, now I get a message by letter that I have to pay a lot of money before a date that had already passed when Inreceiv from you, or otherwise you will proceed with legal actions and all communication from that point forward will have to go through court and pre-legal paying will no longer be accepted as a way to resolve this issue, not that I would pay because I DONT OWE YOU GUYS ANYTHING!!! LILE I'VE ALSO INFORMED YOU ABOUT MONTHS AGO!! BUT YOU GUYS IGNORED ME AS WELL!!

Also, all prior contact that the letter mentioned about, that I had failed to answer, was 1 email in 12 months, from an untrusted email address that Google told me was a scam e-mail, so obviously I didn't reply to it back then. You didn't take the effort to call me (you have my number) or sent me letters prior. Is this really how you guys operate? If that's true then you guys are greedy poeces of trash, scum.. which I hope you're not!!

For the love of whatever, get a grip and just resolve this issue on your end because the site doesn't cooperate lile it should and I have no way to contact them because I DONT OWE AN ACCOUNT WITH THEM.

If you fail to do this, like the letter said, we will meet in court but I'll win the case and you'll end up paying me. I have the necessary evidence.

Regards.

Alle klachten die gemeld zijn door Keppan