Klacht: onterechte batalingen

ontrechtbetalingen op 18 november 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg sinds 10 augustus eenmalige incasso´s binnen van NOVALNET AG
Dit zijn onterechte betalingen waar ik geen enkel bericht of toestemming voor heb gegeven.

Graag zal ik de bedragen van die automatisch zijn afgeschreven van mijn rekening terug willen boeken, van 10 augustus tot 19 september. Deze bedragen kon ik niet meer terugboeken.
het gaat om een totaal bedrag van: 144,60. Dit gehele bedrag heb ik geen toestemming of bericht via brief of email over ontvangen.

Als dit bedrag niet word overgemaakt, ben ik genoodzaakt om aangifte te doen.

Met vriendelijke groet.

Pelt

Gewenste Oplossing:

Ik zal graag het genoemde bedrag terug willen krijgen omdat ik geen enkele toestemming of bericht heb gekregen via mail of brief dat dit van mijn rekening automatisch word afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 18 november 2022 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ontrechtbetalingen