Klacht: Onterechte afschrijving

Dissonium op 18 november 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist mijn bankrekening aan het controleren wanneer ik constateerde dat Novalnet AG al meerdere malen geld onterecht heeft afgeschreven. Ik heb geen idee waar dit vandaan komt.

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij kunnen aantonen waar dit voor is, dat de automatische incasso’s stoppen en mijn geld teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 18 november 2022 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dissonium