Klacht: Onbekende afschrijvingen

Bas Gosgens op 20 november 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Er zijn bij mij een 2-tal bedragen afgeschreven, ik weet echter niet waar deze bedragen betrekking op hebben. Ik ben bang dat dit niet klopt en dus ten onrechte zijn afgeschreven.

Kunt u mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,

Bas Gosgens

Gewenste Oplossing:

Uitzoeken hoe deze bedragen afgeschreven zijn en indien onterecht het geld terugboeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 21 november 2022 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bas Gosgens

Heeft op 21 november 2022 om 15:35 geantwoord

Ik heb nooit toestemming gegeven bedragen van mijn rekening af te halen. Dus niet akkoord en blijf alle bedragen crediteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas Gosgens