Klacht: Afschrijving

AK1988 op 23 november 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik een aantal maanden geleden alle abbonementen opgezegd heb. Is er nu ineens weer geld afgeschreven. Wat kan ik hier tegen doen?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 24 november 2022 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AK1988