Klacht: Noodlanding in Wenen

op 11 oktober 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Er was reeds paniek en er werd niet gecommuniceerd van Turk.Airlines uit en tevens ook geen bijstand verleend aan de mensen die in paniek waren.Er kwam een gate verantwoordelijke na een half uur met de mededeling dat iederéén een bon kreeg om eten en drinken te kopen twv 15.00€.Nadat iederéén aangeschoven had om dit te verkrijgen,kregen we de melding dat we onmiddellijk naar een andere gate moesten,daar werd bij de controle het drinken afgenomen ,wat we zojuist hadden gekocht met de bon.We werden in een bus geduwd en naar een plaats gebracht waar we als misdadigers werden ondergebracht,Politie met automatische wapens moesten ons bewaken tot we uiteindelijk volledig gecontroleerd werden.Dan opnieuw op de bus naar die gate.We moesten 10 uur wachten op vervangtoestel en mochten niet naar buiten.Uiteindelijk s’avonds om 22.30u in Zaventem ipv 11.45u.

Ik denk dat wij recht hebben op een vergoeding voor vertraging(althans volgens Belgisch recht) en een vergoeding voor wat er met ons is gebeurd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mich501