Klacht: Nogmaals evaluatie

op 06 februari 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik heb klacht over jaar afrekening . Ik ben 3 jaar klant bij jullie . Ik wil graag nogmaals overzicht hebben . Ik woon 2015 en 2016 met mij kind een Nuon heeft goed afrekende . Maar 2017 ik was helemaal alleen thuis ook 6 maanden was ik niet thuis en niet veel gebruiken. Misschien de meterstanden heeft probleem . A.u.b contact met mij .Jullie heeft mij E-mail fout geschreven . Morsalaskari@hotmail.com klantnummer23445446

Ik woon Dubbelmondehof 29
1069 ZA
Ik ben 2015 en 2016 tevreden .

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

8 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Askari, bedankt voor uw feedback. Als ik uw verbruik nakijk, zie ik dat u veel minder dan gemiddeld huishouden verbruikt. Ondanks dat u nu zegt dat u alleen thuis was, is het verbruik weinig veranderd. U heeft dus net zoveel verbruik als dat u samen woonde. Aan de meterstanden zien wij weinig vreemds. Verder hebben wij uw e-mailadres aangepast zodat u van ons e-mails zal ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, laat het vooral weten. Groeten, Nancy

Reactie van de melder van de klacht T Askari

8 maanden geleden - Wanneer mij contorat is afgelopen?Dat wil ik graag weet het

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 06 februari 2018 om 08:11 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Askari,

Er is op dit moment heeft u een contract voor onbepaalde tijd zonder einddatum. Omdat u verder niet heeft gereageerd op mijn vorige bericht, ga ik er van uit dat uw klacht is opgelost. Zo niet, horen wij natuurlijk graag van u wat we hierin kunnen betekenen.

Groeten, Nancy

Heeft op 06 februari 2018 om 17:27 geantwoord

Ik heb alls uitgelegd . Misschien word ik klant bijvoorbeeld bij Essent . Ik wilde voor mij nogen keer rekening . Maar jullie zegen dat prijs zelfde ander jaar . Dankjewel

Alle klachten die gemeld zijn door T Askari