Klacht: nog steeds op mijn vergoeding aan het wachten voor een vertraging in januari!!!

op 18 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte, dit is al de 5e of 6e keer dat ik NS een mail/schrijf….maar ze weigeren gewoon de vergoeding te geven waar ik recht op heb voor een vertraging. Ze willen keer op keer dat ik een nieuwe claim indien maar dit heb ik al zo vaak gedaan. Mijn originele vervoersbewijzen heb ik maanden geleden al opgestuurd, samen met een formulier “recht op geld bij vertraging”. Wat een ongelooflijk slecht georganiseerd bedrijf is dit toch. Het duurt maanden eer er een antwoord komt op een mail of een brief. Ze verliezen telkens de originele vervoersbewijzen en willen dan dat ik de vervoersbewijzen opstuur. Dit heb ik al gedaan! Ik wil dat deze claim eindelijk wordt opgelost!!

Ik wil eindelijk , na 5 maanden, mijn vergoeding terug waar ik recht op heb na een vertraging. Ns moet stoppen mij van deze mails te sturen waar ze telkens vragen voor een vervoersbewijs. Deze heb ik allang geleden opgestuurd!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 12:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door j claessen