Klacht: Nog nooit zo slecht behandeld aan de telefoon

op 03 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste mensen van de DPD

Ten eerste sta ik 15 minuten in de wacht a 0.50 cent per minuut.
Vervolgens krijg ik een of andere ninkepoep aan de lijn die meteen begint met kan ik niet zo veel aan doen en is je eigen schuld. Nadat ik boos wordt begint mijnheer tegen mij te praten alsof ik degene ben die onredelijk is. Deze mijnheer moet direct, maar dan ook direct op een cursus klantvriendelijkeheid en vooral klantgerichtheid.

Ik heb twee verzendingen waarvan er een het zelfde afhaaladres heeft gekregen als de andere. Dit kon ik helaas niet meer veranderen aangezien ik dat niet kan zien bij de controle, dus ik zag het pas op de sticker. Volgens mijnheer kan ik dit niet meer veranderen omdat ik geen zakelijke klant ben. Het was mijn eigen schuld..?? Eerst kon hij wel helpen omdat hij mij een nummer heeft gegeven waarnaar ik kon bellen om het te veranderen, en toen kon het opeens niet omdat ik niet zakelijk was en het mijn eigen schuld zou zijn

Ik sta werkelijk te briesen en de stoom komt uit mijn oren!!
Ik hoop dat jullie de gesprekken opnemen want deze mijnheer moet gewoon lekker bollen gaan plukken.

met vriendelijke groet
A. Karreman

PS: Ik heb nu €11.50 (pakketje en telefoongesprek) aan jullie uitgeven voor helemaal niets!!

Wanneer het pakketje van met pakketnummer 05228050872866 opgehaald kan worden ergens in Volendam en niet in Bloemendaal, en ik de kosten van dit verschrikkelijk telefoongesprek terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door karredinges