Klacht: Nog in afwachting van deel 2 van tweede bestelling

op 28 april 2016 over Olifantastisch in de categorie Kinderen

Eind februari tweede bestelling gedaan en betaald (al eerder besteld naar volle tevredenheid!). Bericht gekregen dat niet alle door mij bestelde magneetjes op voorraad waren en dat die nageleverd zouden worden zodra ze weer binnenkwamen. Half maart kreeg ik bericht dat ze binnen zouden komen en dat ik ze binnen enkele dagen opgestuurd zou krijgen. Echter nog steeds niets ontvangen. Herhaalde pogingen gedaan om contact te krijgen, allen zonder succes.

Bij nalevering van mijn bestelling.

Of indien niet mogelijk, in ieder geval mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olifantastisch over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olifantastisch in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olifantastisch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olifantastisch

Heeft op 27 februari 2017 om 14:23 geantwoord

Beste Patricia, deze nalevering is destijds wel naar je opgestuurd, maar blijkbaar is er onderweg iets mis gegaan. Als je ons kunt laten weten welke magneetjes je nog mist, dan sturen we die nogmaals aan je op. Hopelijk komen we zo samen tot een oplossing. Mail even naar info@olifantastisch.nl en dan zullen we zsm reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia van Wonderen