Klacht: bestelling niet geleverd

op 25 februari 2018 over Olifantastisch in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olifantastisch over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Olifantastisch in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olifantastisch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olifantastisch

Heeft op 10 december 2018 om 22:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mara,
Je bestelling is destijds wel op de post gegaan, maar blijkbaar dus nooit bij je bezorgd. Het feit dat je geen antwoord hebt gehad op je mails is natuurlijk niet goed te praten... Beter laat dan nooit hebben we het bedrag van je bestelling alsnog aan je teruggestort. Welgemeende excuses!
Hartelijke groet,
Vanessa | Olifantastisch!

Alle klachten die gemeld zijn door maravankoesveld