Klacht: Nog geen alternatief voor geannuleerde vlucht! Vertrek binnen 2 weken!

Wes84 op 09 september 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Naar aanleiding van een geannuleerde vlucht door Corendon (waar wij zelf direct door zijn benaderd) nu zo’n 1,5 week geleden wordt er door Prijsvrij geen oplossing geboden. Ons vertrek is binnen 2 weken en na inmiddels nu 6 keer te hebben gebeld krijgen we telkens dezelfde boodschap, ‘er wordt aan gewerkt’. Voor ons gevoel wordt er totaal niets mee gedaan en de beloftes van u wordt teruggebeld komen zij ook niet na. Voor onze vakantie hebben wij ons huwelijk gepland staan (de vakantie is dan ook onze huwelijksreis) waar we al druk genoeg mee zijn. Deze situatie geeft ons nog meer stress en we krijgen het gevoel dat dit door Prijsvrij niet serieus wordt genomen. Neem aub je verantwoording en zorg voor een oplossing!

Corendon biedt zelf al wel een alternatief aan voor een dag later terugvliegen (dit is ook al door hen gewijzigd in de online boeking). Van prijsvrij verwachten wij een spoedige oplossing voor de extra nacht die wij moeten verblijven dan (zonder extra kosten)!

Reactie van de melder van de klacht Wes84

1 jaar geleden - Inmiddels is het 12 september, 10 dagen voor vertrek, zonder enige reactie....failprijsvrij nooitgeenboekingmeermaken

Reactie van de melder van de klacht Wes84

1 jaar geleden - Klacht is inmiddels naar behoren opgelost. Er is een nieuwe vlucht aangeboden en de extra nacht voor de accommodatie is ook geregeld. Helaas hebben we op dit antwoord 2,5 week moeten wachten (vandaag 16-9, vertrekdatum 23-9).

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 17 september 2021 om 19:21 geantwoord

Beste Wesley Van der Kieft,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.

Allereerst onze oprechte excuses dat de antwoorden en reacties op de vragen op zich heeft laten wachten. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

We zijn blij om te horen dat de klacht ondertussen naar behoren is opgelost. Indien er toch nog vragen zijn, aarzel niet om even contact met ons op te nemen.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Wes84