Klacht: nieuw ticket moeten kopen vanwege onmacht

op 26 juni 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Na een korte vakantie naar Istanbul vertrokken wij afgelopen vrijdag ochtend weer huis.
We besloten taxi te nemen naar luchthaven Istanbul Sabiha.
Onderweg klapte een kleine vrachtwagen op onze taxi en hadden beiden goed last van ons nek.
Dit gaf een file en veel oponthoud zodoende wij om 08.10 uur op vliegveld waren en zouden vertrekken om 08.30 uur.
Wij zagen dat vliegtuig ook vertraging had maar ons werd verteld bij de bali van Turkish Airlines dat boarding al gesloten was en we niet meer mee konden.
Ze hadden ook kunnen bellen en het verhaal uitleggen maar deden gewoon alsof niet meer kon en wij gwoon een nieuw ticket moesten kopen.
Amsterdam was niet meer mogelijk deze dag.
Dus uitwijken naar Brussel,2 dure tickets gekocht van bijna 400 euro en naar brussel.
vanuit daar nog meer kosten gemaakt maar tot daar aan toe.
Dit vind ik schandalig en eis van hun een schade vergoeding.

hoop op een reactie,

Gewenste Oplossing:

geld van beide tickets graag terug aangezien onmacht is geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem van Dieren