Klacht: niet vermelde afwezigheid 27februari tot 27mei

op 28 juli 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

netjes aangegeven dat ik van 27februari tot 27mei niet in Nederland zou zijn ze konden dit niet vinden dus een gehandicapte man van 72jaar 40euro agtroffelen voor te late betaling ik was 19mei in Rotterdam vond 3brieven 2van ns en een van groenewegen toen was de rekening al betaald namelijk op 15mei de ns kan aleen hun Eigen fouten verdoezelen maar de zwaksten onder ons zijn de dupe van de graaicultuur van ns ik schaam me dood om in de trein te stappen bij zulke mensen je geef netjes aan dat je niet in Nederland ben maar dartword niet genoteerd dus plukken hoe moet je anders aan je bonus komen steeds boete,s krijgen waar moet je dat verhalendus bij mij

menselijk blijven en ook naar de rede zien of de boete terecht is voor zo,n groot bedrijf zo houd je de treinen vol even denken wat is de oorzaak en een exuus is ook op zijn plaats we leven in 2015 menselijk blijven is heel moeilijk dat is bij de n s de slogan

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 15 september 2015 om 10:28 geantwoord

klant heeft verschillende keren contact gehad met de klantenservice van NS en heeft antwoord gekregen op zijn vragen. Wij sluiten daarom deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht jverweij

2 jaren geleden - Er is niets opgelost ze liegen gewoon dat is duidelijk ns als de bladeren vallen rijden er bijna geen treinen öf niet op tijd in andere landen waar de winters kouder zijn hebben ze geen problemen het enigen wat ze doen is zakken vullen kijk maar naar Limburg en de italianen

Heeft op 15 december 2017 om 10:54 geantwoord

ns is een oplichter

Alle klachten die gemeld zijn door jverweij