Klacht: niet uitgevoerde prive trasfer

op 11 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 mei 2017 kwamen wij aan op Faro, Portugal. Wij hadden een privetransfer geboekt bij Prijsvrij (Pelikaan reizen). Ter plekke bleek de privetransfer geannuleerd te zijn. Ik heb toen zelf vervoer besteld. Nu 11 juli heb ik nog steeds de betaalde 115,= euro van de privetransfer (zoals omschreven in de Prijsspecificatie) niet terug ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als de privetransfer aan mij berekend en door mij betaald wordt terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 11 juli 2017 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Galen,

Hartelijk dank voor uw melding. Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak. We hebben het direct nagekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat wij uw restitutie niet goed hebben verwerkt. Hiervoor onze welgemeende excuses. Onze collega die u destijds heeft gesproken heeft het direct in orde gemaakt en gaat ervoor zorgen dat uw betaling zo snel mogelijk wordt overgemaakt binnen een maximum van 10 werkdagen.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 11:11 geantwoord

Ik krijg 111,60 terugbetaald.Die ik ook nog niet heb ontvangen. Dat zijn de kosten, die ik heb gemaakt In Portugal. Ik heb echter betaald 115,= voor de privetransfer, zie reisspecificatie. Dus ik wil 115,= terugbetaald krijgen. Boekingsbevestiging 4658/81933/4.

Alle klachten die gemeld zijn door galen2000