Klacht: Niet reageren op mijn klachten en bezwaar!

op 28 juni 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Heel veel fout gegaan met overname naar Essent. Telefonisch om de tuin geleid door een medewerker van Essent die absoluut niet wist waar hij het over had en van alles beloofde wat helemaal niet waar gemaakt kon worden, tegenstrijdige zaken vertelde, persoonlijke gegevens fout noteerde en mij een flexibel contract had aangesmeerd zonder dat ik dat wist en een contract dat veel te laat in ging waardoor ik een hoge eindafrekening ontving van mijn vorige energieleverancier. Lange tijd bezig geweest met bezwaar tegen hoge jaarafrekening en eindafrekening. Er is nooit op gereageerd door Essent. Hebben hun vordering op mij verkocht aan Lindorff omdat ik het bedrag niet kon betalen. Betaal nu ook nog eens rente! Helemaal klaar met die amateuristische energieleverancier Essent! Onduidelijke facturen en tarieven. Advies: ga NOOIT in zee met Essent. Ze staan hier om bekend en zijn niet voor niets bekend bij de tv programma’s Radar en Kassa!

Terugbetaling van al mijn termijnen aan Lindorff en een creditnota van de jaar- en eindafrekening.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 04 juli 2016 om 11:18 geantwoord

Beste,

Het dossier is overgedragen aan de deurwaarder Lindorff. Wij hebben geen inzicht meer in de actuele status van het dossier. U kunt al uw vragen en klachten indienen bij hen. De contactgegevens zijn: Postbus 2750, 3800 GJ Amersfoort. Telefoonnummer: 088 – 222 5100 (Werkdagen van 08.30 tot 19:00 uur. Op zaterdag gesloten). Email: info@eenvoudigbetalen.nl.

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Heeft op 04 juli 2016 om 11:42 geantwoord

Dit is geen oplossing! En erg triest dat er 3 weken overheen zijn gegaan om dit antwoord te geven. Maar geheel in stijl volgens werkwijze van Essent! Gewoon nooit reageren maar slecht verkopend personeel neerzetten die absoluut niet weten waar ze het overhebben laat staan dat ze weten wat ze verkopen. Ondoorzichtige facturen en tarieven. Al voordat het dossier werd overgedragen aan Lindorff is er nooit gereageerd door Essent op mijn klachten, briefen, emails etc. Ook bij klachten naar Lindorff toe geen reactie!

Alle klachten die gemeld zijn door ccmb