Klacht: Niet opgeloste klachten als opgelost markeren

op 19 augustus 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Honderden klachten op deze site zijn niet opgelost. Toch markeert klacht.nl deze als opgelost, als het falende bedrijf in kwestie een reactie plaatst.
Dat geeft een verkeerd beeld. Beter zou zijn een andere optie toe te voegen: afgehandeld, maar niet opgelost bijvoorbeeld.

Gewenste Oplossing:

Werkelijke weergave stand klachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 19 augustus 2017 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste CBO,

Bedankt voor je feedback. Niet iedere klacht is inderdaad op te lossen. Dit is de reden dat een klacht, na een inhoudelijke reactie, op status 'opgelost' staat terwijl de klacht nog niet is opgelost. Dit is ook de reden waarom we de melder van de klacht de kans geven om de oplossing te beoordelen met een cijfer. Het gemiddelde cijfer staat bovenaan iedere bedrijfspagina.

Nogmaals bedankt, we nemen je feedback mee.

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door CBO