Klachten over Klacht.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Klacht.nl in de categorie Klachtensite. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Klachtensite

178 stemmen
178

SMAAD

Klacht van op 17 mei 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ongecontroleerde bende bij jullie!!! Jullie laten mensen wel klagen maar zonder maar ook enige controle. KNJ-Drenthe klaagt, misschien terecht (daar kan ik niet over oordelen) maar hij gebruikt Ensing CAR RENTAL terwijl die er helemaal NIETS mee te maken heeft. Dat is de... Lees meer

geen reactie

Klacht van op 30 maart 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb tweemaal een klacht gemeld op klacht.nl maar er volgen geen actie, geen reactie dus wat heeft dit voor zin , is klacht.nl een mediageil iemand die graag een keer bij kassa of radar of dit was het nieuws... Lees meer

Compliment van senzesmediainternet op 07 februari 2019 over Klacht.nl

Klacht.nl heeft aangegeven en ook daadwerkelijk de nepklacht verwijderd. Dank!

Compliment van hondje16 op 26 oktober 2018 over Klacht.nl

alles ok maar moest nieuwe klacht in dienen omdat er vorige keer geen bedrijf opstond heb dat gedaan maar geen emaail gekregen dat bevestigd was
dank u voor de moeite

Compliment van Claudje24 op 25 oktober 2018 over Klacht.nl

Bedankt, ik hoop dat het snel van Google verdwijnt.

Compliment van sebok r op 17 september 2018 over Klacht.nl

Klacht.nl is lijkt mij nu een integere zaak maar het feit dat je niet weet of het cijfer is ontvangen maakt dat dát onzeker blijft. mijn voorkeur is een verzendknop. En hoe je kan corrigeren is ook niet duidelijk maar ook nog niet echt naar gezocht.

Overigens heb ik nu een reactie van Total gehad mbt mijn klacht maar vaag blijft nog of dit total Nederland of Total Gas en Power is. (of deel ervan?)

Compliment van Willie Wie op 07 mei 2018 over Klacht.nl

hartelijk bedankt, maar hoort metéén goed ingesteld te worden, tòch? groet, Willianne

Compliment van Jos Schellevis op 16 april 2018 over Klacht.nl

Dank je wel Tom. Dank voor de uitleg en snelle service!
Groeten,
Jos

Compliment van Wail A. op 05 maart 2018 over Klacht.nl

Beste,

Bedankt voor uw antwoord! Ik heb u nog even een e-mail gestuurd als antwoord op uw vraag. Ik hoop dat u zo snel mogelijk het account kunt accepteren, aangezien dit ten koste gaat van onze reputatie bij jullie en omdat we onze leden nu lange moeten laten wachten.

Alvast bedankt.

Compliment van scheermesjes2014 op 27 maart 2018 over Klacht.nl

Geachte Tom,

Ik december heb je gelukkig mijn prive-gegevens verwijderd. Daarvoor al vriendelijke bedankt. Maar graag wil ik ook al mijn andere gegevens verwijderd van klacht. Helemaal blanco. Dan ben ik helemaal tevreden. :)

Jannie Paulusma

Compliment van MareKK op 21 november 2017 over Klacht.nl

Klant moet aangeven of klacht is opgelost niet de tegenpartij.
Helaas is het afhandelings-cijfer niet inzichtelijk daardoor weinig zinvol.

Compliment van MonicaS op 01 november 2017 over Klacht.nl

Bedankt dat mijn klacht over Witjesverzendhuis toch geplaatst is! Nu maar hopen dat Witjesverzendhuis ook met een oplossing komt!

Compliment van Swh77 op 16 september 2017 over Klacht.nl

Dank voor uw medewerking.

Compliment van Ruud Postma op 04 september 2017 over Klacht.nl

Oké, wanneer de klacht echt is opgelost, dan zal ik dat natuurlijk ook aangeven. Tot dat moment is in behandeling de enige echte optie ;-)

Compliment van zas01 zas01 op 18 augustus 2017 over Klacht.nl

Mijn e-mail reactie is reeds geplaatst juist bovende de oplossing van deze klacht.

Voor mij is het DUIDELIJK, dat zodra een bedrijf hier reageert op een klacht, ongeacht wat voor onzin er door dit bedrijf wordt uitgekraamd, met al dan NIET een oplossing, de klacht hier op de site van klacht.nl als \"OPGELOST\" wordt aangemerkt.

Mvg, zas01

Compliment van ht25 op 20 juni 2017 over Klacht.nl

goedemiddag,

mijn inloggegevens van het adres in die tijd waren:

ik heb het daarop wel verwijderd maar hij blijft omhoog komen bij google als je naam en stad typt.
daarbij staan dan echt zulk vrijgevoelige informatie. het betrof een klacht naar basic fit.

ik zou het erg fijn vinden als dit verdwijnt. en als jullie dit niet kunnen hoor ik graag bij wie ik hiervoor terecht kan.

vriendelijke groet,

Compliment van Paul Huibers op 26 mei 2017 over Klacht.nl

Als we daadwerkelijk weer emailnotificaties gaan ontvangen zijn wij tevreden over de geboden oplossing.