Klachten over Klacht.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Klacht.nl in de categorie Klachtensite. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Klachtensite

98%
94 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
93 klachten opgelost
4.2 /10
37 stemmen

DEZE KLACHT IS TOTAAL NIET OPGELOST!!!!Op 8 juni 2020 meldde ik op kacht.nl een geschil met Ziggo btereffende onterechte facturen voor niet-geleverde diensten. Voor dit geschil heb ik inmiddels juridische ondersteuning ingeschakeld.Klacht.nl beloofd klachten online te zetten, te melden bij... Lees meer

Compliment van Bretpiet op 07 augustus 2020 over Klacht.nl

Is netjes en prima opgelost.

Compliment van bertgamerengmail.com op 02 juni 2020 over Klacht.nl

Ik wil dat ze de flexibele slang die lekt enorm vergoeden of geld terug van de telegraaf aanbiedingen.
B van gameren

Compliment van Rexodus_ op 21 maart 2020 over Klacht.nl

Ik begrijp het. Bedankt voor de reactie.

M.v.g.
Patrick Verschuren

Compliment van H. Bruil op 13 december 2019 over Klacht.nl

De black friday regeling van 50% korting op een complete bril konden ze ons nu niet geven omdat wij een week voor de actie al een aanbetaling hebben gedaan, wel hebben ze aangeboden dat ik de volgende keer dat ik een bril aanschaf wel die 50% korting krijg ongeacht welke korting actie er dan geldt. Er zou een voucher worden opgestuurd maar die heb ik nog niet ontvangen

Compliment van Bastian Krijt op 15 december 2019 over Klacht.nl

Prima zo en klacht mag en van mij wel er af...

Compliment van senzesmediainternet op 07 februari 2019 over Klacht.nl

Klacht.nl heeft aangegeven en ook daadwerkelijk de nepklacht verwijderd. Dank!

Compliment van hondje16 op 26 oktober 2018 over Klacht.nl

alles ok maar moest nieuwe klacht in dienen omdat er vorige keer geen bedrijf opstond heb dat gedaan maar geen emaail gekregen dat bevestigd was
dank u voor de moeite

Compliment van Claudje24 op 25 oktober 2018 over Klacht.nl

Bedankt, ik hoop dat het snel van Google verdwijnt.

Compliment van sebok r op 17 september 2018 over Klacht.nl

Klacht.nl is lijkt mij nu een integere zaak maar het feit dat je niet weet of het cijfer is ontvangen maakt dat dát onzeker blijft. mijn voorkeur is een verzendknop. En hoe je kan corrigeren is ook niet duidelijk maar ook nog niet echt naar gezocht.

Overigens heb ik nu een reactie van Total gehad mbt mijn klacht maar vaag blijft nog of dit total Nederland of Total Gas en Power is. (of deel ervan?)

Compliment van Willie Wie op 07 mei 2018 over Klacht.nl

hartelijk bedankt, maar hoort met├ę├ęn goed ingesteld te worden, t├▓ch? groet, Willianne

Compliment van Jos Schellevis op 16 april 2018 over Klacht.nl

Dank je wel Tom. Dank voor de uitleg en snelle service!
Groeten,
Jos

Compliment van Wail A. op 05 maart 2018 over Klacht.nl

Beste,

Bedankt voor uw antwoord! Ik heb u nog even een e-mail gestuurd als antwoord op uw vraag. Ik hoop dat u zo snel mogelijk het account kunt accepteren, aangezien dit ten koste gaat van onze reputatie bij jullie en omdat we onze leden nu lange moeten laten wachten.

Alvast bedankt.

Compliment van scheermesjes2014 op 27 maart 2018 over Klacht.nl

Geachte Tom,

Ik december heb je gelukkig mijn prive-gegevens verwijderd. Daarvoor al vriendelijke bedankt. Maar graag wil ik ook al mijn andere gegevens verwijderd van klacht. Helemaal blanco. Dan ben ik helemaal tevreden. :)

Jannie Paulusma