Mijn Klacht:
Op zondag 21 juni heb ik een klacht ingediend via Klacht.nl. Kort na het indienen ontving ik een bericht dat mijn klacht niet behandeld wordt door Bipur. Dit is zeer teleurstellend, vooral omdat ik verwachtte dat mijn klacht serieus genomen zou worden. Ik heb nog geen contact kunnen opnemen met Klacht.nl, aangezien het bedrijf op zondag gesloten is. Dit maakt de situatie extra frustrerend.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn klacht alsnog te laten behandelen door Bipur en een duidelijke uitleg over de reden van afwijzing.

