Klacht: Niet op voorraad wel besteld

op 16 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb 14 mei 2020 een macbook air besteld omdat die eindelijk weer op voorraad was en toen ik bestelde stond er natuurlijk voor 23:30 besteld morgen in huis. Was niet zo en nu zijn we 16 mei dus ik bellen, blijkt die niet op voorraad te zijn maar krijg ik de laptop opgestuurd wanneer ze hm weer op voorraad hebben maar ze kunnen me niet vertellen bij de klantenservice wanneer die wel op voorraad is. Ik vind het zeer onbeschoft dat ik heel veel geld betaal voor iets waarvan ik niet eens weet wanneer ik het krijg, ze laten je iets kopen wat er niet is en kunnen je ook geen verder info geven, en je moet zelf bellen om te weten te komen dat het product niet meer op voorraad is, je krijgt niet eens een berichtje ,dat is zo onbeschoft en klantonvriendelijk. Ze laten mensen betalen voor niks.

Ik ben tevreden wanneer de mediamarkt mij een precieze datum kan geven wanneer de macbook weer op voorraad is en wanneer ik de laptop thuis ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H567