Klacht: NIET OP TIJD GELEVER VOOR DE 3E KEER!

op 20 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou mijn pakket met nummer: 01505170583681 geleverd moeten worden tussen half 2 en half 3. Hiervoor heb ik speciaal vrij genomen van mijn werk. Tot 16.45 heb ik niets ontvangen en vervolgens heb ik contact opgenomen met DPD. Medewerker van DPD heeft mij telefonisch verteld, dat de status van mijn pakket op “onderweg voor levering” staat en ieder moment kan komen. Ook heeft ze medegedeeld dat de pakket anders de volgende dag SOWIESO zou komen. Vandaag heb ik weer contact opgenomen met DPD en hier werd vervolgens verteld zij niet weten waarom het niet is geleverd en ze kunnen ook niet achterhalen waar mijn pakket op dit moment is. Daarna verteld ze dat het eventueel morgen kan komen. Doordat de medewerker gister aangaf, dat het pakketje vandaag sowieso zou komen, heb ik alweer vrij moeten vragen hiervoor. (2e keer ten koste van mij). En vervolgens komt het weer niet. Dit is geen professionele werkwijze van DPD. Er wordt niet aan de regels en de beloftes gehouden. Ik heb het pakketje vandaag nodig en ik kan niet alweer vrij vragen hiervoor. DPD maakt afspraken die ze vervolgens niet nakomen. En dit meerdere malen! Tevens weet niemand waar mijn pakket nu is! DPD doet zijn werk niet goed, komt de afspraken niet na!

Ik ben pas tevreden als ik mijn pakketje vandaag dus; 20-12-2017 tot mijn beschikking heb. Hoe, maakt me niet uit, maar vandaag moet ik dat pakketje hebben. Na vandaag ben ik naar het buitenland ivm feestdagen en dat pakketje is een cadeautje!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 16:47 geantwoord