Klacht: NIET OP TIJD GELEVER VOOR DE 3E KEER!

Merve20 op 20 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 21 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Ercan, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Ik ben er even ingedoken en zie dat je pakket...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 20 december 2017

Een klant van DPD heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de levering van zijn pakket, dat op een specifieke dag tussen half 2 en half 3 bezorgd zou worden. Na het niet ontvangen van het pakket en contact met de klantenservice, kreeg hij te horen dat de status "onderweg voor levering" was, maar uiteindelijk bleef het pakket onvindbaar. De klant heeft hierdoor opnieuw vrij genomen van zijn werk, in de verwachting dat het pakket zou arriveren.

Mijn Klacht:

Gisteren zou mijn pakket met nummer: 01505170583681 geleverd moeten worden tussen half 2 en half 3. Hiervoor heb ik speciaal vrij genomen van mijn werk. Tot 16.45 heb ik niets ontvangen en vervolgens heb ik contact opgenomen met DPD. Medewerker van DPD heeft mij telefonisch verteld, dat de status van mijn pakket op “onderweg voor levering” staat en ieder moment kan komen. Ook heeft ze medegedeeld dat de pakket anders de volgende dag SOWIESO zou komen. Vandaag heb ik weer contact opgenomen met DPD en hier werd vervolgens verteld zij niet weten waarom het niet is geleverd en ze kunnen ook niet achterhalen waar mijn pakket op dit moment is. Daarna verteld ze dat het eventueel morgen kan komen. Doordat de medewerker gister aangaf, dat het pakketje vandaag sowieso zou komen, heb ik alweer vrij moeten vragen hiervoor. (2e keer ten koste van mij). En vervolgens komt het weer niet. Dit is geen professionele werkwijze van DPD. Er wordt niet aan de regels en de beloftes gehouden. Ik heb het pakketje vandaag nodig en ik kan niet alweer vrij vragen hiervoor. DPD maakt afspraken die ze vervolgens niet nakomen. En dit meerdere malen! Tevens weet niemand waar mijn pakket nu is! DPD doet zijn werk niet goed, komt de afspraken niet na!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn pakketje vandaag dus; 20-12-2017 tot mijn beschikking heb. Hoe, maakt me niet uit, maar vandaag moet ik dat pakketje hebben. Na vandaag ben ik naar het buitenland ivm feestdagen en dat pakketje is een cadeautje!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM