Klacht: Niet op komen dagen vd bus

op 24 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo mijn zoon is kok en loopt stage in arcen en moet. Iedere dag met de trein hij is net 18 en heeft nog geen rijbewijs .Ik ben mijn zoon nou al ettelijke keren moeten gaan halen vanuit tegelen. Omdat de bus hem gewoon laat staan of helemaal niet komt opdagen.Hij staat dan savonds om 12 uur half 1 in arcen alleen bij de bushalte te wachten tit iemand van ons hem komt halen.Ik ben het wel een beetje beu nou ik vind het niet normaal hoe vaak dat gebeurd en ben er behoorlijk boos om .Ik hoop datbjullue ditveens kunnen nakijken waarom iefere keer op deze route er problemen zijn .Hij stond er zelfs een keer te wachten en ze rijden hem gewoon voorbij en laten hem daar grwoon staan om kwart voor 12 snachts

Ik ben tevreden als mijn zoon niet iedere keer voor idioot daar staat te wachten en jullie veel te laat of helemaal niet op komen dagen en wij extra om twaalf uur snachts naar arcen moeten rijden om hem op te komen halen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 07:29 geantwoord

Geachte mevrouw van der Donk,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 24 april 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst mijn excuses voor de late beantwoording.

U geeft aan dat de bus vaak niet komt opdagen en dat u uw zoon dan op moet halen omdat hij anders niet thuis kan komen. Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Vooral als het zo laat in de avond is.

Ik wil u adviseren om deze klacht neer te leggen bij Veolia. NS heeft geen bussen en wat ik opmaak uit uw bericht is dat het gaat om de bus vanaf Tegelen. U kunt uw klacht indienen via; https://www.veolia-transport.nl/nederland/klantenservice/

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Petra merx