Klacht: niet op de datum geleverd wat ze hebben gezegt.

op 06 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

er zou vandaag twee pakketjes binnen komen.6/10/2017
nou zit ik een hele dag te wachten maar nee hoor komt het niet binnen.
ik heb er behoorlijk de pest er over in.nu moet ik mijn zoon en dochter teleur stellen.en ze zaten er zo op te wachten dat heb binnen kom.waarom moet het zo lang duren voor dat het binnen kom.nu heb ik vorige week dinsdag de spullen besteld en nog zijn ze niet binnen.als ik ergens anders wat bestel.heb ik het de volgende dag binnen.ik vindt het knap waardeloos.
het ergste wat ik er van vindt dat ik een hele dag heb zitten wachten.

zo snel mogelijk leveren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 06:11 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ccdommisse@zeelandnet.nl