Klacht: Niet nakomende leveringstermijn 8738097200

op 19 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Online bestelling van trampoline geplaatst omdat de website ons mee deelde, indien bestelling vóór 15u geplaatst werd, de levering de dag nadien zou zijn. Wij hebben door deze service de trampoline bij jullie gekocht omdat wij een communiefeest hadden en de kinderen hiervan gebruik wilde maken i.p.v. Een springkasteel. Ik neem hiervoor een dag verlof en niemand levert, contacteer ik de klantendienst en daar kan niemand mij helpen. Bel ik op zaterdag naar de klantendienst en daar meldt men mij dat dit door een externe leverancier wordt geleverd en jullie daardoor niets kunnen doen, wel dan hoeven jullie geen valse beloften op de website te zetten en onschuldige kinderen hierdoor verdrietig te maken want zij begrijpen dit helemaal niet !!! Indien er bij ons op het werk een belofte wordt gedaan aan een klant en deze levering kan niet doorgaan door één of andere rede, dan is het aan ons om dit door te geven en niet te wachten tot als de klant ons ontgoocheld en boos opbeld want dan blijft hij geen klant.
Wij krijgen een mail van jullie waarin in staat dat de bestelling te laat geplaatst werd, nochtans voor 15u en daardoor niet mee met de verzending kon. Ik antwoord op deze mail, waar ik ook aangeef dat mijn man speciaal verlof neemt op dinsdagvoormiddag, namiddag kon niet. Op dinsdagvoormiddag heb ik nog steeds GEEN antwoord gekregen, waardoor ik jullie terug contacteer. Deze dame zegt me dat de levering voorzien is na 17u omdat ik dan terug thuis ben. Mijn man krijgt hiervan een bevestigende mail. Echter werd het 19u maar zonder levering. Mail gekregen van jullie waarin in staat dat de levering voorzien is op woensdag. WAT een service. Dit kan helemaal niet door de beugel, echt schandalig. En kinderen die dit niet kunnen vatten want er stond levering de dag nadien…….

Als die trampoline er vrijdag was gewerst en/of tenminste als jullie ons hadden gecontacteerd met de mededeling dat de beloofde levringstermijn niet kon gehaald worden.
Een extra korting zou hier meer dan logisch zijn !!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 mei 2016 om 11:27 geantwoord

Beste meneer Vanfraechem,

Vandaag hebben we elkaar gesproken naar aanleiding van uw melding via Klacht.nl over de late levering van de trampoline. In ons telefoongesprek zijn we samen tot een oplossing gekomen. Een bevestiging van onze afspraken heb ik u per e-mail nog nagestuurd.
Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen en ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Vriendelijke groet,
Floor van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Vanfraechem