Klacht: Niet nakomen van huurcontract

op 21 augustus 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Ik heb een auto gehuurd met airco voor 5 weken. De airco van het voertuig voldeed de eerste dag al niet en maakte erg veel lawaai. Hert medewerker van Tanger airport opgebeld. Hij gaf aan niets voor ons te kunnen betekenen en dat ik met dit probleem naar Hertz moest welk gevestigd is in het centrum van Tanger. Aldaar zou de manager Nordin hier een oplossing voor hebben. Het probleem aan Nordin voorgelegd en hij zou een monteur regelen. Monteur gaf aan dat de airco wel zou werken maar dat de ventilator moest worden vervangen en besteld zou worden. De manager gaf aan dat hij geen vervangende auto had en dat we de volgende dag moesten terug komen. De volgende dag gebeld en nogmaals uitgelegd dat de airco en de ventilator nog steeds niet werkt. Gaf aan dat er nog geen auto was en ook niet op het vliegveld ??? de volgende dag het zelfde verhaal en werden een aantal dagen aan het lijntje gehouden. Beloofden te bellen echter geen dag hebben ze teruggebeld. Er werd zelf na een aantal dagen niet meer opgenomen totdat de nr herkenning werd uitgezet.Het weer de hele week was tussen de 30 en 38 graden met een niet werkende airco en een lawaai van de ventilator. De manager voor de 6 keer gebeld en van hem geëist om zsm een goedwerkende auto met airco te regelen gezien we op rondreis zouden gaan naar Marrakesh daar is het tussen de 40 graden. Hij gaf aan niets te kunnen doen en dat we het zelf maar moesten regelen. In Marrakesh naar Hertz gegaan (vliegveld) aldaar keken ze naar het contract en hebben netjes een ander voertuig geregeld.

Echter hebben we meer dan een week zonder werkende airco gereden en de ventilator de erg veel lawaaimaakte. tijdens onze reis naar marakech hebben we veel stops moeten maken gezien de temperatuur tussen de 39 t/m 42 graden in het voertuig was opgelopen.

Deze klacht hebben we aldaar (Tanger) doorgegeven maar kregen onze geld niet terug en moesten maar bij Hertz Marokko een klacht indienen.

Oplossing:
Geld terug van de geleden schade. Benzine kosten naar Tanger centrum en telefoon kosten en het bedrag terug van de gehuurde auto met airco van totaal een week.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 05 september 2016 om 08:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Elfaktuur