Klacht: Niet nakomen van afspraken en niet leveren van diensten

op 06 september 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Upc/ziggo levert niet de kwaliteit waar wij voor moeten betalen. Zijn al 2 jaar met ze bezig, nieuwe bedrading, nieuwe modem, andere kast naast modem, andere instellingen, kast buiten nieuwe bedrading en pluggen, steeds maar weer veranderingen, maar uiteindelijk helpt het niet. Contact persoon belt niet terug en medewerkers geven niets door.
Dus betaal ik niet voordat alles goed werk en betaal alleen voor iets wat werkt.

Gewenste Oplossing:

Als ik normaal internet en televisie heb, niet dat zenders weg vallen of stil staan. signaal slecht, geen verbinding. Internet traag of loopt vast, modem resetten. Opnemen lukt niet en geen tv-gids (soms wel, vaak niet.)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pharderwijk