Klacht: Niet nakomen van afgesloten contract

Edwin Stevens op 20 december 2021 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze hebben een contract van 5 jaar afgesloten nu komen ze deze niet na omdat de tarieven stijgen. Heb gebeld en zou worden terug gebeld maar ze laten niets van zich horen . Nu zit ik met een contract met stijgende prijzen.

Gewenste Oplossing:

Mijn contract wat ik in 2019 heb afgesloten terug te geven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

1 maand geleden - Beste heer Stevens, Wat vervelend dat dit zo is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat je graag het oude contract terug wilt. Ik zie dat er vanochtend inmiddels contact is geweest met mijn collega, die een spoedaanvraag voor een correctie in het contract heeft ingediend. Zoals met mijn collega is besproken, zal het verzoek binnen 1 week in behandeling worden genomen. U ontvangt na de correctie een bevestiging van de gecorrigeerde energietarieven. Ik hoop dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het heel graag. Groetjes, Noura Webcare Essent.

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin Stevens