Klacht: Niet mogelijk om te upgraden

op 07 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn met 5 personen op 07-06 aangekomen op Schiphol om 3:22. Wij hadden van te voren een groepsretour gekocht, maar kwamen er op Schiphol achter dat deze pas na 9:00 geldig zijn. Dit is te begrijpen omdat je met korting dan reist buiten de spits. Wij wilden graag als nog eerder met de trein, namelijk met die van 6:14 richting Leeuwarden. Ik vind het erg slecht dat de NS ons geen mogelijkheid geeft om een kaartje te upgraden naar een kaartje wat wel te gebruiken is tijdens de spits. Wij zijn bereid extra te betalen, maar vinden het belachelijk dat wij een compleet nieuw ticket moesten kopen.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden graag willen dat NS de mogelijkheid geeft om tickets met een beperking te upgraden. Wij zouden graag alleen het verschil in ticket prijs betalen plus administratie kosten en niet zowel het oude als het nieuwe ticket. Graag zouden wij een deel van de prijs van het nieuwe ticket terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hidde Hofland