Klacht: niet mee mogen

op 03 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Dinsdag 28 juni
Mijn man en bevriend echtpaar reisden van Eindhoven naar Utrecht met onze fietsen ivm een korte fietsvakantie. ivm problemen met een trein op het spoor tussen den Bosch en Utrecht werd ons verzocht in Den Bosch uit te stappen en daar de trein te nemen naar Utrecht( richting A’dam)
de trein was heel erg druk hierdoor( rond 10.00 uur)
de trein kwam en we stonden voor een fietswagon om in te stappen. veel mensen stonden met hun koffers( voor schiphol) in de fietswagon. Mijn man en vrienden stapten eindelijk in met de fiets en toen ik naar binnen kon omdat er plaats gemaakt moest worden ,sloten de deuren en vertrok de trein. De conducteur zag mij maar geen pardon!
Ik weet dat de treinen op tijd willen rijden en dat het sluiten op het signaal actueel is. Toch is dit een hoogst onvriendelijke manier van doen. Ik stond er alleen, moest wachten op de volgende trein.
Dit is een slechte beurt van de NS

Ik zou tevreden zijn als de conducteur even gewacht had zodat ik toch in kon stappen.
Ik zag nl bij een andere trein dat er zeer ruim tijd genomen werd voor een reiziger in rolstoel . Er moest een oprijplaat gehaald worden en dit alles nam enige tijd in beslag. dat kon wel!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 12:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LiesbethLeijtens