Klacht: niet klantvriendelijkheid bij de overstap

op 26 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdagavond 25 mei 19.20 uur met de trein vanuit Rotterdam centraal naar Enschede. Daarin een overstap in Amersfoort met een beschikbare tijd van 3 minuten.
Normaal staan beide treinen op dezelfde hoogte van elkaar op het perron, waardoor de overstap makkelijk is te realiseren.
Nu stonden de treinen ver van elkaar en kon door hard lopend de trein naar Enschede te halen.
Een ouder echtpaar redde dit niet en moest op het perron achterblijven.
De conducteur gevraagd nog even te wachten, maar gaf geen gelegenheid hiertoe.
Dit is een slechte manier van klantvriendelijkheid door deze conducteur en ik ben daar boos over.

Graag ontvang ik een reactie retour, of hier wat mee wordt gedaan.

Gewenste Oplossing:

Bovenstaande was op te lossen wanneer beide treinstellen op de goede plaats waren gestopt en de beide oudere mensen, te hulp was gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nederland1949marco