Klacht: niet goed in kunnen checken

op 06 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoons(beide met PDD-nos) reizen voor het eerst met de trein alleen maar doordat ze in Den Dolder niet goed in konden checken zijn ze de trein uitgezet en kregen re horen dat ze een dagkaart moesten kopen !
Gelukkig hadden ze geld bij zich anders stonden ze daar ook maar !!!!!!!!!!!
Op hun OVkaart stond voldoende saldo op dus het moet aan juliie apparaat in Den dolder liggen !

Gewenste Oplossing:

Als het verholpen is en we bericht hiervan krijgen !
En we zijn op kosten gejaagt omdat ze veel geld op de OV kaarten hebben gezet en toen alsnog meer dan 20 euro voor dagkaarten hebben moeten betalen ! Compensatie ??????

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fam te Pas