Klacht: Niet geleverd zoals op site stond en nu onbereikbaar

op 13 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakketjes besteld op dezelfde dag bij 2 verschillende firma’s. Zouden beide dezelfde dag geleverd worden. Door onverwacht omstandigheden niet thuis. Geen probleem dacht ik, want dan zou het bij de buren of afhaalpunt geleverd worden. Echter een blaadje van 1 van de 2 pakketten dat dag nadien nieuwe poging zou gedaan worden. Via internet kon ik kiezen om dat pakket1 toch in afhaalunt te laten leveren. Voor het 2e pakket lukte me dit niet, dus ik probeerde de hele dag geregeld te bellen, maar kreeg niemand aan de lijn (en is blijkbaar betalend ook). Ik hoopte dat doordat ze samen geleverd zouden worden 2e pakket ook in afhaalpunt zou gelegd worden. Maar enkel pakket 1 kon ik afhalen. Ik mailde reeds en probeerde vandaag ook al 2x te bellen, maar na heel lang aan de lijn (amai als dat betalend is :/ ) nog steeds niemand aan de lijn. Ik heb mijn pakket vandaag nog nodig. Op de blaadjes staat dat je contact moet opnemen maar dan moet dat wel lukken šŸ™ ligt nu in depot volgens tracking…
In het verleden ook al eens levering via dpd, ze hebben nooit aangebeld die keer, ik was thuis, maar mocht erachter in afleverpunt. Ervaringen dus niet zo goed

Gewenste Oplossing:

Pakket geleverd is , liefst vandaag nog
en in het vervolg makkelijker bereikbaar is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 augustus 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mokmin