Klacht: Niet geleverd

op 06 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Bestelling geplaatst 07-07-2011 (NL045283 Starterkit LG Cookie Fresh Orange)na 2 weken even gebeld, antwoord:sorry we gaan er gelijk achteraan dit is nu 3 maanden geleden.
Mail gestuurd, 2 maal weer gebeld en geen resultaat.
Ik ga nu over na een andere aanbieder.

Het leveren van een telefoon dan wel gratis!

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste geerjanssen, Vervelend dat er onduidelijkheid is over de bestelling die je hebt geplaatst. Helaas klopt je postcode niet die je hebt ingevuld. Zou je mij de juiste postcode willen geven? Heb je bijvoorbeeld nog een klantnummer of in ieder geval iets van een referentienummer zodat ik dit verder voor je kan uitzoeken? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht geerjanssen

6 jaren geleden - Dit bedoel ik nu, ik geef zelfs in de klacht hun referentie beste nummer door en toch vraagt men naar een referentie nummer?? (opzet of gewoon dom)

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste geerjanssen, Bedankt voor het doorgeven van de juiste postcode. Ik ga dit verder voor je uitzoeken en kom er z.s.m. bij je op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Reactie van de melder van de klacht geerjanssen

6 jaren geleden - Gebeld door Tele2, na excuses van hun kant zijn wij tot een goede oplossing gekomen. Daardoor heb ik besloten en aangegeven klant te zullen blijven. Klacht is door bovenstaande naar tevredenheid opgelost.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste geerjanssen, Bedankt voor je positieve feedback! Ik ben blij dat het uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 18 oktober 2011 om 11:08 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant. De bestelling is destijds niet geleverd omdat de voorraad van het betreffende toestel niet toereikend was. De klant heeft op het bestaande Tele2 prepaidnummer een vergoeding gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door geerjanssen