Klacht: In mijn ogen een oneerlijke handel.

op 10 augustus 2016 over Kapaza.nl in de categorie Websites - Advertenties

Geachte heer ik ben Beernaert Alfons en aangezien ik met een puppy zit wou .ik mij een hondenkennel aanschaffen , gekeken op de website kapaza onder het zoekertjes nummer 106413014 interresant met een prijs van 86,99€ ,dacht onmiddellijk aan twee stuks aan te schaffen een voor binnen en een voor buiten te plaatsen.
Zoek het telefoon nr en krijg 02 808 06 41 ,naar de handelaar gebeld en deze verklaard mij , bij ons kosten deze kennels 97,99€ en dit voor twee stuks bedraagt dat 22€ meer in prijs dan op kapaza aangerekend word , nu ik ben gepensioeneerd en voor mij is 22€ of ongeveer 1000 Bfr meer , ik vind dit oneerlijke reclame, en had graag een oplossing gezien.

Ik heb met de leiding gevende gesproken en hij zegt mij dat ik de Nederlandse prijs moet betalen indien ik ze wil hebben.
Dat kan voor mij niet door de beugel en als eerlijk man wil ik juistheid, Dus de prijs die op kapaza staat afgedruk.
Ofwel moet Dh service.nl@vidaxi.be tot een overeenkomst komen ofwel onmiddellijk van kapaza verdwijnen , en nooit meer de gelegenheid krijgen om nog op kapaza te komen.
Ik hoop dat jullie mij begrijpen.
P.S. ik heb een copie van de atvertensies genommen op 9/08/2016 en 10/08/2016 en een copie wat vidaXL van 9/08/2016.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kapaza.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kapaza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alphonse