Klacht: Niet gebeld kunnen worden.

op 20 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Tijdens aanmelden voor alles in 1 werd verzekerd dat alles binnen enkele uren, maar zeker binnen 24 uur, zou werken. Ook noodzakelijk i.v.m. zakelijk gebruik.
Na overstap van ADSL naar “alles in 1” met nummerbehoud werkte alles direct behalve gebeld kunnen worden.
Na 2 dagen (en 4 maal bellen met 1200) nog steeds geen oplossing. Ziggo: “ligt aan het porteren van het nummer”. Terwijl KPN al geruime tijd mijn ISDN lijn heeft afgekoppeld (lampje NT1 uit).
Communicatie tussen de afdelingen bij Ziggo m.i. een ramp en helpdeskmedewerkers doen zeker hun best maar lijken beperkt in hun mogelijkheden.

Wederom wat tijd aan 1200 gespendeerd. Deze medewerker doet wat meer moeite. Leest modem uit, houd ruggespraak, meld zich netjes terug met excuses en zet me gemotiveerd weer in de wacht.
Na enige minuten krijg ik de mededeling dat er wat mis is gegaan en hij contact heeft gehad met de afdeling telefonie. Deze hebben handmatig iets doorgezet waardoor e.e.a. binnen enkele uren goed zou moeten komen.
Na beeindigen van het gesprek blijkt dat ik opeens wel bereikbaar ben ­čÖé .
Deze laatste medewerker (hulde) heeft blijkbaar net dat extra stapje gemaakt om mij te helpen.

Alles in orde maken.
Is dus uiteindelijk gelukt :-) .

Alle klachten die gemeld zijn door H M