Klacht: Niet doen wat ze beloven

op 10 juli 2019 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op booking.com is het voor ons erg lastig om een hotel te zoeken. Wij zoeken namelijk hotels die honden-vrij zijn. Booking.com heeft ons beloofd dat die zoekfunctie er zou gaan komen. Het duurde erg lang voor wij terug gebeld of gemaild werden. Dus na enige tijd zelf maar weer gebeld. Ze erkennen dat de zoekfunctie er niet is en we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Na veel over en weer mailen blijkt dat ze ineens deze zoekfunctie niet willen gaan maken op hun site. Er werd tegen ons gezegd: maak maar een lijst van alle honden hotels, dan weet u welke u niet moet hebben. Verbazingwekkend, dat gaat natuurlijk niemand doen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze doen wat ze beloofd hebben: een zoekfunctie maken om alle honden-vrije hotels te vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verbaasde klant