Klacht: Niet bezorgen van mijn pakket

op 16 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte gisteren moesten ze bij mij mijn pakket leveren met nummer 05137971995680 waar ik dan een A4 blad naast de bel had gehangen dat ze het aan de buur mochten geven of aan de deur mochten afzetten met mijn goedkeuring en handtekening , ze hebben dit niet gedaan waarna nu mijn pakket dat ik DRINGEND nodig had naar Leuven wordt gebracht dat voor mij onmogelijk is daar te geraken daar ik in Herent woon .
Ik heb al zitten bellen en bellen met resultaat van 1ste tel na lang wachten gooien ze de tel gewoon dicht en dan maar 2 mails verstuurd waarna dan nog vandaag eens gebeld daar er mij gisteren avond een Nederlandse dame ook te woord had gestaan en me zei terug te bellen omwille ze ging zorgen dat ze dit pakket toch vandaag gingen leveren maar ook haar beloofde tel heb ik jammer genoeg niet gekregen .
Nu ik krijg trouwens ook het briefje in de bus van de chauffeur dat ik een 2 de aanbieding kon aanvragen maar dit blijkt afgeschaft te zijn , dit maakt mij niet uit dan moeten ze maar ander briefjes gebruiken ipv het verkeerde.
Ik hoop dat dit hier recht gezet kan worden alvast zal dit voor mij de laatste keer anders geweest zijn dat ik iets laat leveren door DPD .
0472104102

Dat mijn pakket geleverd word

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 september 2016 om 14:57 geantwoord

Heeft op 16 september 2016 om 17:18 geantwoord

Nooit geen DPD MEER VOOR MIJ ALVAST DAT IEMAND NAAR DE STAD MOET GAAN RIJDEN WAAR JE NOG NIET KAN PARKEREN OM ZIJN PAK AF TE HALEN TERWIJL JE BETAALD VOOR AAN DE DEUR MET TOELATING HET AAN DE DEUR ACHTER TE LATEN .
Ik zal dit ook doorgeven asn het Nederlands bedrijf dat ze alles via post NL doen

Alle klachten die gemeld zijn door MichielS456